Ivo-Dnice.. orgaan is wel beetje plastic, of porselein achtig.
hmm spelletje.. hmm hoop dat het niet met levens gaat.. want dat kan niet he.. geen 999 levens zoals in mario 😄
maar is het niet beetje veel polys zo voor realtime.
3ddyDe texturing zal nog getweaked worden met fresnel en realtime reflection maps (de shader is hier nog niet klaar)
Ik zou niet weten of het met levens gaat, wie weet, voor het oefenen... als ze een echte operatie maar niet als een oefening zien.
Aantal polies valt wel mee, aangezien dit het enige object is wat te zien is in de engine. BTW, de meshsmooth gebruik ik wel, op standje 2, maar met renderen heb ik hem stiekum op standje 4 gezet... Dus de max polycount mag hij wel bevatten. De texture is overigens 1024*1024... Nou ja, ik heb hem getest en het draait lekker. Er komt nog wat dynamic progwerk, wat gelukkig ook niet voor mijn rekening is, die ervoor gaat zorgen dat je wat vast kunt pakken, slepen en knippen. Lijkt me tof om het te zien werken. 😄