3ddy
Werk in wording / 20 jaar geleden
Bibliotheek 3d engine - onderdelen Zo, mijn afstuderen bestaat uit het creeeren van een bibliiotheek waaruit objecten gekozen kunnen worden om in een 3D engine snel een wereld gecreeerd kan worden. Hier horen natuurlijk veel afspraken bij en ik ben nu bezig met het modellen van vele huisjes. Hier alvast twee die vandaag af zijn gekomen. Ik ga ondertussen ook stellingen bepalen hier die sowieso discussiable zijn omtrent modelling, uwv mapping, textures etc. De boomgenerator die hier laatst is geplaatst is hier ook onderdeel van.

Op dit moment zijn procedurele wegen te tekenen evenals een spoor. Kruisingen en t-spliitsingen worden gebuikt als koppelstukken. Er zullen veel attributen komen die een vlak aankleden, zoals stoplichten, prullenbakken, lantaarnpalen, bomen, etc.

Het vierkante blokje wat je voor het eerste huis van links ziet staan is een kubus van 1 bij 1 meter, die ik gebruik bij het uwv unwrappen.

Vertel wat je ervan vind!
 Like
Volg
 Reageer
Nog 6 reacties weergeven
3ddy
alleen dan zonder grid, ookal is het hier niet te zien en is de link snel gelegd naar sim city 😄
 20 jaar geleden
Iguinizx
Lolz, was ook maar een grapje.
Klinkt erg insterresant.
Hoegroot wordt z'n wereld nou eigenlijk?
 20 jaar geleden
3ddy
Hoe groot wil je het? 😄
 20 jaar geleden
3ddy
BTW zijn deze modellen allemaal unwrapped met het scriptje van hiervoor, 64 pixels per unit 😉
 19 jaar geleden
Pinow
Geinig spul, allemaal realtime uitgerekend? Prima hoor.

Roombeek boft trouwens maar, meende te horen dat die wijk een 100mbit netwerk krijgt dit jaar. Goed bezig.
 19 jaar geleden