3dhypeIk heb zo'n 3000 polygonen gebruikt van de 7000, en eigenlijk mag ik er wel 9000 gebruiken, dus ik denk dat ik nog het gezicht en de kleding meer detail ga geven!
PjanssenVoor 3000 polygonen ziet dat er al heel goed uit ! Kun je een wire laten zien?
Hij lijkt alleen ietwat aan de dunne kant voor een goed getrainde soldaat...vooral z'n onderlijf en bovenbenen.
Iguinizxde vormen van de benen vind ik er eigenlijk een beetje vrouwelijk uitzien.
Beetje danger girl, Ik denk wel dat je haar herrinert, ooit afgemaakt?
3ddyIk krijg toch veel commentaar op de benen en ik had het niet verwacht... De wire post ik morgen wel ff samen met de verbetering van de benen. Ik ga nu ff lekker uit!!
Doornroosjeehm ik denk dat de riem een beetje errug strak zit, tgeeft me een beetje help-ik-krijg-geen-adem-meer gevoel 🤓
Verder vind ik het erg cool worden, zeker de textures van de kleding!
3ddyhmm, riem ja? Nou het zou zo kunnen. Het is gemodeld op proportie materiaal, en de riem dus ook. Het is zeer dikke kleding en staat nogal bol. Ik zal er in ieder geval ff naar kijken. Thx voor de reply 😉
Cornyik heb geen problemen met de benen. Het is waar dat het niet echt een stoere s.w.a.t is met uitgebouwde borstkas, maar meer een nederlanse landmachtsoldaat. Daar lijkt me verder niets mis mee.
Ik kan me verder voorstellen dat als je alle vingers van de handen gaat doen je polyaantal je uiterste grens nog wel kan gaan halen. Ziet er in iedergavel al lekker uit en netjes gemodeled. 👍
Ivo-Dziet er wel oke uit, alleen zn onderbenenn zijn echt wat te smal.. hij heeft wel een broek aan dus mag zoiezo wat breder allemaal.
bij zijn armen komt ie volgens mij iets tekort bij zn elleboog, ik weet niet of dat zo wel goed zal deforme
voor de rest wel oke, mag het gezicht wat close up.. beetje vaag nu😊
Cornyafgaande op de texture heb je producerale shader gebruikt voor de jas. Nu vloeit alles in elkaar over. Een subtiel detail zou kunnen zijn als dat niet gebeurd bij de rits/knopen of bij borstzakjes etc, zodat het iets realistischer wordt.
3ddyDat is de tweede poging. Ik maak eerst nog even de handen af en dan komen er 256 of 512 sized tga erop. Dit was idd een procedurele texture. Voordeel van max 5 en 6 is dat ze nu zelfs die als texture kan laten renderen 😉
Ivo-Deddy,, leuke vorm voor het hoofd, maar rond de mond en wat andere plaatse oogt het een beetje raar.. misschien poly layout, ik weet het niet, wel nice army dude 😄
3ddyJe hebt wel degelijk gelijk, ik heb nog wat polys over, dus voor het hoofd zal ik er nog zeker wel meer voor gebruiken! Thx! 😄
3ddyik zat nog te denken om de laarzen even wat dikker te maken bij de enkels, geeft ook meteen een minder vrouwelijk uiterlijk. |-)
IguinizxYup de laarsen, dat lijkt me een goed plan.
Verder denk ik dat door de zakken op de benen het effect van dikke bovenbenen versterkt waardoor het wat vrouwelijk leek. terwijl ze wel goed zijn : )
Verder netjes 👍
Misschien nog een close up van de schoenen als je wat getweaked hebt?
CarlIk zie dat ik een hele mooie WIP had gemist. Goed dat ik even kwam kijken.Wat mij betreft kan je door het schilderen van wat schaduwen in de texture van het pak nog het een en ander mooier maken.
CarlIs het een good or bad guy want ik denk een gedeelte van zijn gezicht te herkennen.
3ddyeen good guy natuurlijk, of vind je mij een slechterik? Ik had ff een goede voorkant nodig, en de enige die ik had van de front was mijzelf ?-)
3ddytrouwens, dit is met realtime schaduw 😉
CarlMooi, maar ik zie alleen een schaduw op de grond. Moet de schaduw ook niet op zijn eigen lijf vallen.
3ddysssst niet verder vertellen
3dhypeJa, ik zat eraan te denken om haar nog wat voelsprieten te geven plus nog wat zwart geel kleurtjes 🤓
CarlKun je een wire render maken?
Cornynetjes hoor,
Op het eerste gezicht lijken de benen nog het meeste werk nodig te hebben, ze missen nog wat aan vorm, maar het lijkt allemaal sowieso wel to komen dus ik ben benieuwd...
CarlHoeveel polygonen mag je gebruiken?
3ddyzo'n 7000, maximaal 9000, dus het mag nog wel wat detaillistischer😄
CarlJe mag dus nog wat polygonen gebruiken, maar de handen kosten ook veel polygonen, tenzij je het model wanten aangeeft. Ik zou nog wat detail toevoegen om de schouder bladen weer te geven, tenzij je haar kleren aan doet. Bij een slank model zoals deze kan je vaak de overgang van de ribbenkast naar de buikspieren zien. Ook kan je bij de knie holten en knie schijf wat detail toevoegen.
Begint er goed uit te zien.
Doornroosjeehm een beetje knalkuiten...&-)
kleuren zijn wel ok denk ik zo.. lekker zomers h-)
3ddyJep, maar de enkels moeten er nog aan, 😉
3ddytuurlijk np. Ik stuur het meteen naar je e-mail adres 👍
CarlGoede vooruitgang, de handen vindt ik erg mooi, kan je een wire render van de handen maken.
Ik ben zelf niet zo'n fan van de cyclaam kleur.
CarlMooi, man. Kan je transparency gebruiken in de realtime engine. De haren zouden daardoor mooier kunnen worden.
3ddyJa kan! Ik heb het ook gedaan, alleen vergeten tijdens deze render. In de gallerij zit er een met transparantie in de haren 😉
3dhypeThx, ik had er maar weinig tijd voor, de vrouw heeft nog wat problemen met de skinning, aangezien ik er nog niet echt een ster in ben. Als ze bukt komt haar kruis door haar rug... 🤓
Maar goed, het model is er! 👍 Het meisje wat je net zag staan die zat te dansen is aangenomen om te dansen tijdens de AV-dagen, waar ik ook zal zijn. Kom misschien weer wat bekenden tegen B-)