Account maken  Inloggen
3ddy
Sculpting / 8 jaar geleden
Politieagent van Zbrush naar 3ds Max WIP Elke keer wanneer er een karakter in de planning komt, neem ik het hoofd van Bruce om deze te verbeteren.
 Like
Volg
 Reageer
3ddy
Vandaag de lowpoly aangepakt. Hierboven had het nog zo'n 30.000 polys, hieronder heeft het er 700. De ogen zien er nog een beetje wazig uit. Extra aandacht ging naar de oren en mond. Die in een eerder model wat minder waren.
 8 jaar geleden
Pgabriel
Ziet er goed uit.
kek shadertje ook!
 8 jaar geleden
3ddy
Thx, het is de Xoliul shader. Gratis te downloaden http://xoliulshader.com/

Bij deze heb ik alleen even een highlight gegeven aan de ogen.
 8 jaar geleden
3ddy
Terug in Zbrush, met goede refs op dit moment een jas aan het fixen.
 8 jaar geleden
3ddy
Het leren jack maar even wat stoffiger gemaakt, en wat details toegevoegd in het jack.
 8 jaar geleden
3ddy
Een turntable vanuit Zbrush. Nu nog een retopo en dan in de engine! Kan niet wachten.

En ja, hij heeft blauwe handschoenen aan, en hij is met vouwen symmetrisch.
 8 jaar geleden
Mediamonkey
Blauwe latex handschoentjes?
Da's natuurlijk om het bewijs op het lijk niet aan te tasten :P
 8 jaar geleden
3ddy
No shit sherlock
 8 jaar geleden
3ddy
En dan nu het petje.
 8 jaar geleden
Pgabriel
Net echt.
Ziet er goed uit.
 8 jaar geleden
3ddy
Nu het laatste gefixed in Zbrush. Petje is helaas opnieuw gemaakt vanwege een crash. En het volgende plaatje moet toch uit 3ds Max komen. Op naar Retopo.
 8 jaar geleden
3ddy
Oke,
Na een week wat last te hebben van wat computer en programma beperktheid, is dan nu eindelijk de Politieman zo goed als af.

Diffuse en een Normalmap van 2048x2048
6000 polys in totaal.
 8 jaar geleden
3ddy
Een closeup
 8 jaar geleden