3ddy
Autodesk 3D Studio Max / 15 jaar geleden
Maxscript stereoscopic in viewport
for i = 1 to 500 do
(
viewport.pan -10 0
meditMaterials[1].Diffuse = color 255 0 0
completeredraw()
viewport.pan 10 0
meditMaterials[1].Diffuse = color 0 255 255
completeredraw()
)


Hier een maxscriptje wat ik uitprobeerde voor de fun. Het werk grappig, maar is niet functioneel. Als je een brilletje hebt dan zou je het voor een paar seconden je werk in 3D kunnen zien. Het is crappy, want hij kiest het eerste materiaal en maakt daar om en om twee kleuren van. Hij offset de geactiveerde viewport heen en weer. Niet helemaal kloppend, maar wel leuk. 😄
 Like
Volg
 Reageer
Pgabriel
Hmmm, Ooit had ik hier een beter scriptje voor...
Is al weer ff geleden, vast scriptspot.
Of kwam ik die tegen via hier...
hmmm

EDIT: Thread van JUR:
http://www.3dhype.com/index/onderwerp/1814
 15 jaar geleden
3ddy
Maar dit is realtime, Jur deed het tijdens renderen. Ik heb trouwens wel een shader gevonden die het doet, alleen is het ouder dan directx 9. Ik krijg hem wel aan het werk in directx 8 of 7, maar niet in 9 en 10.
 15 jaar geleden
Pgabriel
Sorry, de pascal was te snel :P
Ik heb toevallig nog brilletjes liggen, zal thuis eens proberen.
(G Force op de ps3 gekocht :P)
 15 jaar geleden