Ivo-Dik heb met 300.0000 polys nog geen problemen in max.
eigenlijk heb ik alleen problemen wanneer ik ga displace, en met mijn maps. Heb dan ook een single core laptop met maar 2 gig. Dus dan kom je niet ver met een aantal 4k textures en mr skinshader displacement.
Als het alleen voorkwam bij het renderen met daylight system of andere adv lighting. Dan kan je voor een stil of animatie eerst het beste renderen met optimize (dus zoiezo lower polycount) final gather daarvan gebruiken voor je highres.
3ddyCrashed je mentalray nog? Daar heb ik geen last van 😉 Ken je de /3gb tweak?
3ddyBTW heb ik op mijn werk gehoord dat het eerder een probleempje van 3ds Max is dan van mijn videokaart en/of drivers. Dus... eens kijken wat we daarmee kunnen fixen. In ieder geval overschakelen naar OpenGL zal het probleem wat mooier oplossen. h-)
Ivo-Dde 3gb tweak.. ? vertel ? ja max kan ik makkelijk op z'n knieen krijgen :S
3ddyJe moet er ook niet bij nadenken 😉
Cornytjezus, wat smerig! En dat staat gewoon op straat?
Hij heeft, of een flinke geslachtsziekte, of een rare fetish...
3ddyTja... Dit is het Boeskoolmenneke. Iets vergelijkbaars waarschijnlijk als Manneke Pis... Boeskool is Witte Kool in het Twents/Oldenzaals. Dit beeldje staat dus in Oldenzaal. En waar hij zijn geslacht heeft is mij onbekend.
3ddyGoed, ik ben er achter waarom hij de bug geeft. Het is een driver probleem die zich voordoet in Windows XP. Zelfs met een drivercleaner is het onmogelijk de error eruit te halen. Ik zou dan windows opnieuw moeten installeren. BTW heb ik het moederbord een stuk stabieler gekregen door de bijgeleverde wifi kaart te verwijderen. Na het resetten bleef hij daardoor hangen in de bios.