3ddy
Autodesk 3D Studio Max / 16 jaar geleden
3dsmax 2008 UV channels workaround Sinds 3dsmax 2008 kun je niet meer met UVW unwrap tussen de verschillende UV kanelen switchen. Tenminste, niet zoals we gewend waren door simpelweg van kanaal te veranderen.

Nu kopieert hij automatisch de standaard UV coordinaten naar het gewenste kanaal. De messagebox "OK to switch to new Map channel?" is hierbij verdwenen. Maar door daarna op Reset UVW's te klikken, gebruikt hij de opgeslagen UV coordinaten.
 Like
Volg
 Reageer
Thedonmocro
Is het nu werkelijk anders werken met 3dsmax 2008, wat mij altijd een handige upate leek voor max, was de Gigapolygon core van XSI, max wil namelijk nog weleens stotteren tijdens het modeleren op hoge resolutie.
 16 jaar geleden
3ddy
Nou, het is niet geheel anders werken dan in vorige versies, maar er zijn kleine wijzigingen zoals deze. Maareh, jij hebt ook goede voornemens of niet, het forum vol reageren 👍
 16 jaar geleden
Thedonmocro
Klopt inderdaad, ben dan ook een tijdje afwezig geweest op 3dhype.com.
Heb trouwens wat "nieuws" gerapporteerd, duurt het echt eerst 24 uur alvorens deze verschijnt op de voorpagina, CG Retrospectief 2007, een korte Nederlandse vertaling van de bron op CGTalk.
 16 jaar geleden
3ddy
Check nog een keer 😉
 16 jaar geleden