3ddy
Werk in wording / 17 jaar geleden
Nederlandse Molen voor Simulator Op mijn werk van ik de afgelopen 2 dagen druk geweest met een heuse molen. Deze molen zal ingezet worden in een of meerdere simulatoren. Opzich is de molen klaar, en ik mag er geen tijd meer aan besteden. De molen is zonder blueprint en alleen van een berg foto's opgemaakt.
 Like
Volg
 Reageer
Nog 2 reacties weergeven
Ivo-D
aah joh, een rijsimulator, bij Mirage 3d zijn ze ook met een rijsimulator bezig.. B-)

de engine gebruikt tiling? aangezien de structuur op de mole tiling vertoond, zo niet dan zou ik stiekem nog even 3 sec besteden om nog wat random stamps in je texture aan te brengen om het tilende effect eruit te halen.

voor de rest top, al weet ik neit of de steunbalken zouden kloppen, zijn er dun voor zn groot plateau, maar je had genoeg ref, dus dat zal wel goed zitten, of anders misschien poly beperkingen.

maar ziet er goed uit zal een waardige opvulling zijn i n het landschap, vooral als de molen draaid.
 17 jaar geleden
3ddy
Het zijn unieke UVW coordinaten. Dus tiling komt meer doordat ik lui was. Door de raampjes te laten verspringen wilde ik het eigenlijk doen weghalen. Maar ach, deze molen zou waarschijnlijk in de gehele simulatie niet groter worden dan 200 pixels hoog.
 17 jaar geleden
Ivo-D
Ja 200 pixels, is niet veel nee, maar zal dan nog wel zichtbaar zijn waarscheinlijk, maar ach niemand die dat voor de rest echt gaat zien waarscheinlijk. 👍
 17 jaar geleden
Corny
Denkend aan Holland.......
 17 jaar geleden
Mies
ziet er leuk uit ^^ ma heb geen klap verstand van molens..ooit in eentje gestaan en vonk toen (als klein hummeltje) nie zo gek intresant. goed werk ^^
 17 jaar geleden