3ddy
Autodesk 3D Studio Max / 17 jaar geleden
Props voor Leger simulatie Hierbij een projectje vanuit re-lion. Een vrachtwagen, 4 soldaten waarvan 3 gewond en een boxer, een nieuw soort tank-achtig ding op wielen, waarvan helaas geen blueprints te vinden was.

Alle onderdelen zijn door mij gemoddeld, geunwrapped, getextured en gerigged. Ze zullen voorkomen in een trainingsimulatie. De render is gewoon Mental Ray, dus niet ingame. Ook zijn de posities voor de lol, dus daar is weinig aandacht aan besteed.
 Like
Volg
 Reageer
Pgabriel
voor de lol...?
Het is wel hoe ik zou poseren na die wonden.. :P

ziet er allemaal gaaf uit. 😊
 17 jaar geleden
D-tron
ha die eddy
die heb ik ook een keer gemaakt😄
http://img83.imageshack.us/my.php?image=boxerct4.jpg
je scale is wel wat aan de kleine kant
 17 jaar geleden
Makro
haha die voorste gast op de grond ziet er uit alsof ie de vijand te lijf zal gaan met zn eigen been :-P Ik vind et wel heel geinig
 17 jaar geleden
Aliasz
Gaan ze soldaten clonen??
of is het "nederlandse, mis de vlaggetjes nl "
leger 1 grote inteelt familie?, 😄

maar ziet er zeker goed uit!!!
neem aan dat je ook aan een aantal max polygonen moest
houden?, voor de simulaties/engine.

bhtw Hoop dat het leger voortaan op virtuele misies gaat, kunnen onze
belasting euries aan nuttige dingen worden besteed!

cheers! ben benieuwd naar de simulatie beelden!!!


 17 jaar geleden
3ddy
@d-tron:
Bij het zoeken naar voorbeelden kwam ik inderdaad jouw werk tegen (zonder dat ik wist dat jij er achter zat). Ik heb het gebruikt als referentie. Bedankt daarvoor !-)

De scale vond ik inderdaad ook aan de kleine kant, maar vreemd genoeg zijn de soldaten 1,85 en de boxer heeft de afmetingen van de originele specs. Maar ik zal het nog even extra nakijken.

@pgabriel: thx

@Makro: idem dito thx

@aliasz: idd, de vlaggetjes ontbreken.
Het aantal polygonen was niet opgegeven, ik ben daar redelijk vrij in maar zorg meestal voor een goed en zuinig resultaat. Het is tegenwoordig niet echt meer de polygonen maar het texture formaat wat de das om kan doen bij videokaarten...
BTW zal ik kijken of ik afbeeldingen mag plaatsen als het in de wereld staat. De wereld is ook af, ik zal checken of ik daar nog eens een mooie render van kan maken.

Om nog even wat erbij te vertellen, de wonden als textures zijn te danken aan Mediamonkey die mij daarin heeft bijgestaan. 😄
 17 jaar geleden